Elektromanyetik Fren Montajı
Genel Bilgiler ve Tavsiyeler
Yaklaşık Olarak Fren Monmentinin Hesabı
Otomotiv Yedek Parça Üretimi
Makine Parkurunun Büyümesi
Ülkenin En Büyük Fren ve Kavrama Fabrikası
Yıllık 60.000 adet Üretim Hedefi
İnsan Kaynakları Politikası
Çevre & İş Sağlığı ve Güvenliği Politası
Hannover Messe - Win Otomasyon Fuarı
SPS IPS DRIVE 2017 NÜRNBERG ALMANYA OTOMASYON FUARI
TAHRAN ULUSLARASI ENDÜSTRİ FUARI
İnsan Kaynakları Politikası
Bilgi Güvenliği Politikası
Dereli Rectifier EC Declatation
Dereli Brake EC Declataration
Turnike/Otomatik Kapı Kullanımları
Bobin arızalanmış olabilir.
Bobinin gövdeye temas etmesi
sonucu kaçak oluyor veya kendi
içinde kısa devre olmuş olabilir.
Elektrik bağlantıları hatalı yapılmış
veya kablo kopuk olabilir.
Doğrultucu arızalanmış olabilir.
Doğrultucu veya bobin arızalanmış
olabilir.
Balata, yüzeye yapışmış olabilir.
Çalışma boşluğu artmış olabilir.
Balata değişim zamanı gecikmiş
olabilir.
Besleme voltajı çok
yüksek.
Besleme voltajı doğrultucuya
uygun olmayabilir veya doğrultucu
frene uygun olmayabilir.
Besleme voltajı çok düşük.
Besleme voltajı doğrultucuya
uygun olmayabilir veya doğrultucu
frene uygun olmayabilir.
Ana AC beslemesi
gelmiyor.
Dişli ve balata arasındaki boşluk
çok olabilir.
Fren, soğutmasız tip ise soğutma
yetersiz kalıyor olabilir.
Doğrultucu arızalanmış olabilir.
Çalışma ortam sıcaklığı yüksek
olabilir.
Motor, düşük frekansta sürücü ile
çalıştığı için olabilir.
Frene uygun voltaj gelmediği için
olabilir.
Doğrultucu Tipi ve Bobin Gerilimi
Ramazan Bayramı Bayramlaşma
İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
Türk Patent Hazerfen Projesi
Acil Durum Ekibi İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
Stajyer İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
Afad Afet ve Yangın Farkındalık Eğitimi
Kurban Bayramı Bayramlaşma
Stajyer İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
Kimyasallarla Çalışma Eğitimi
Uzun Dönem Stajyer İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi
Kamu Üniversite Sanayi İş Birliği Platformundan Dereli Fren’e Ziyaret